Zwroty i reklamacje – TOP ALKO Sp. z o.o.

TOP ALKO Sp. z o.o. | kontakt@topalko.pl | +48 577 532 233

Dane Sprzedawcy

TOP ALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Ciesielska 1/1, 65-063 Zielona Góra
KRS: 0000999811 | NIP: 9292073765 | REGON: 523521659 | Kapitał zakładowy: 5 000 zł
E-mail: kontakt@topalko.pl | Tel.: +48 577 532 233

1) Odstąpienie od umowy (zwrot) – konsumenci

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia odbioru towaru (art. 27 ustawy o prawach konsumenta).

Jak skorzystać:

  1. Wypełnij formularz odstąpienia (PDF).
  2. Wyślij oświadczenie e-mailem na kontakt@topalko.pl lub listownie na adres siedziby.
  3. Odeślij towar w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia (z dowodem zakupu).

Zwrot środków: w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia, z prawem wstrzymania zwrotu do chwili otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania (art. 32 ust. 3).

Zwrot kosztów dostawy: do wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego w sklepie (art. 33). Bezpośrednie koszty odesłania ponosi konsument (art. 34 ust. 2).

Wyjątki: m.in. zamówienia personalizowane oraz napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy i których dostarczenie może nastąpić po 30 dniach, a wartość zależy od wahań rynku (art. 38).

2) Reklamacje (niezgodność towaru z umową)

Podstawa prawna: Ustawa o prawach konsumenta (art. 43a–43g i nast.) oraz Kodeks cywilny.

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, możesz żądać naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub – w przypadkach przewidzianych ustawą – odstąpienia od umowy.

Zgłoszenie:

  1. Wypełnij formularz reklamacji (PDF).
  2. Prześlij e-mailem na kontakt@topalko.pl lub pocztą na adres siedziby.
  3. Dołącz dowód zakupu oraz, w razie szkody w transporcie, protokół szkody lub dokumentację zdjęciową.

Termin odpowiedzi: do 14 dni. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie żądania. Gdy konieczna jest np. opinia producenta/rzeczoznawcy, poinformujemy o przyczynie i przewidywanym czasie (nie wstrzymuje to ustawowego terminu odpowiedzi).

3) Pakowanie i adres do odesłania

  • Zabezpiecz towar na czas transportu (najlepiej oryginalne lub równoważne opakowanie).
  • Dołącz dowód zakupu i odpowiedni formularz.

Adres do odesłania oraz kontakt:
TOP ALKO Sp. z o.o.
ul. Ciesielska 1/1, 65-063 Zielona Góra
E-mail: kontakt@topalko.pl | Tel.: +48 577 532 233

4) Zamówienia indywidualne / personalizowane / pod przedsiębiorcę

Prawo odstąpienia nie przysługuje m.in. w przypadku zamówień personalizowanych oraz napojów alkoholowych wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

W sprawie zwrotów przy zamówieniach specjalnych (np. większe ilości sprowadzane pod przedsiębiorcę) – każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie.

Powyższe nie wyłącza prawa do reklamacji wadliwego towaru.

5) Dostawa, szkody w transporcie i pełnomocnik

W przypadku dostawy przez kuriera działającego jako pełnomocnik Klienta, w razie widocznych uszkodzeń zewnętrznych prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu szkody oraz kontakt na kontakt@topalko.pl.

Przy płatności za pobraniem kurier jest upoważniony (jako pełnomocnik Klienta) do przyjęcia należności i przekazania jej Sprzedawcy zgodnie z regulaminem.

6) Kontakt

Jesteśmy do dyspozycji: pon.–pt. 10:00–18:00, sob. 10:00–16:00
E-mail: kontakt@topalko.pl | Tel.: +48 577 532 233